Vyberte si variantu…
… která nejvíce vyhovuje požadavkům vašeho kulturního centra nebo kulturní akce.
Při objednávce budete požádáni o vyplnění základních údajů o vaší společnosti, které pak urychlí registraci platební brány, propojení s účetním systémem apod.
Náš zástupce se vám ozve…
… a domluví s vámi konkrétní termín práce na vašem webu, technické detaily a ujasníte si detaily zpracování vašeho designu.
V případě složitějšího technického zpracování u variant Design a Na Míru si domluvíte schůzku, na které vás následovně zástupce provede celým postupem detailněji.
Nastavení serveru…
V případě varianty hostingu na vašem serveru si od vás vyžádáme přístupové údaje k FTP a databázi a systém instalujeme do testovací složky rovnou na vašem serveru, aby se předešlo případným chybám.
Odsouhlasení grafického zpracování…
Při variantě Design a Na Míru web graficky vyladíme přesně podle vašeho kompletního návrhu. V případě že se bude jednat o návrh od grafického studia, měl by takový návrh obsahovat všechny hlavní stránky a prvky webu.
Instalace wordpressu…
… a základní struktury webu do testovacího prostředí. Zde bude nejdříve web graficky vyladěný dle odsouhlasené grafiky.
Nastavení veškerých funkcí systému…
Zprovoznění prodeje vstupenek, platební brány, napojení na účetní systém, případné napojení na služby google a dalších…
Zaškolení v našem systému…
… osobně vám přijede náš zástupce vše do detailu vysvětlit a zaškolit váš personál. Nebo na to můžete mrknout sami dle našeho jednoduchého manuálu.
Vyplnění veškerého vašeho obsahu webu…
Informací o kulturním zařízení, informací o akcích, kontaktů apod.
Naplnění kalendáře akcí, vytvoření vstupenek, přiřazení k zasedacímu plánu, vytvoření designu vstupenky.
Prozkoušení celého systému…
… ze strany zákazníka stejně jako ze strany administrátora. Vyzkoušení od vytvoření události, zakoupení vstupenky až po fakturu v účetním systému a kontrolu vstupenky aplikací.