1. - Objednávka
5%

Vyberte si variantu…

… která nejvíce vyhovuje požadavkům vašeho kulturního centra nebo kulturní akce.

Při objednávce budete požádáni o vyplnění základních údajů o vaší společnosti, které pak urychlí registraci platební brány, propojení s účetním systémem apod.

2. - Potvrzení
10%

Náš zástupce se vám ozve…

… a domluví s vámi konkrétní termín práce na vašem webu, technické detaily a ujasníte si detaily zpracování vašeho designu.

V případě složitějšího technického zpracování u variant Design a Na Míru si domluvíte schůzku, na které vás následovně zástupce provede celým postupem detailněji.

3. - Hosting
20%

Nastavení serveru…

V případě varianty hostingu na vašem serveru si od vás vyžádáme přístupové údaje k FTP a databázi a systém instalujeme do testovací složky rovnou na vašem serveru, aby se předešlo případným chybám.

4. - Design
30%

Odsouhlasení grafického zpracování…

Poprosíme vás o dodání základní grafiky pro web, tj. logo, fotografie apod.
 
Při variantě Basic šablonu webu rovnou nabarvíme dle barev vašeho logotypu. Vzhled si následně ohodnotíte a detaily doladíme.
 

Při variantě Design a Na Míru web graficky vyladíme přesně podle vašeho kompletního návrhu. V případě že se bude jednat o návrh od grafického studia, měl by takový návrh obsahovat všechny hlavní stránky a prvky webu.

5. - Instalace
40%

Instalace wordpressu…

… a základní struktury webu do testovacího prostředí. Zde bude nejdříve web graficky vyladěný dle odsouhlasené grafiky.

6. - Funkce
60%

Nastavení veškerých funkcí systému…

Zprovoznění prodeje vstupenek, platební brány, napojení na účetní systém, případné napojení na služby google a dalších…

7. - Zaškolení
70%

Zaškolení v našem systému…

… osobně vám přijede náš zástupce vše do detailu vysvětlit a zaškolit váš personál. Nebo na to můžete mrknout sami dle našeho jednoduchého manuálu.

8. - Obsah
80%

Vyplnění veškerého vašeho obsahu webu…

Informací o kulturním zařízení, informací o akcích, kontaktů apod.

Naplnění kalendáře akcí, vytvoření vstupenek, přiřazení k zasedacímu plánu, vytvoření designu vstupenky.

9. - Test
90%

Prozkoušení celého systému…

… ze strany zákazníka stejně jako ze strany administrátora. Vyzkoušení od vytvoření události, zakoupení vstupenky až po fakturu v účetním systému a kontrolu vstupenky aplikací.

10. - Spuštění
100%

Zapnutí webu a přesměrování domény na nový systém.